Home » Dobit BH Telecoma u prvom polugodištu 36,3 miliona KM

Dobit BH Telecoma u prvom polugodištu 36,3 miliona KM

U poslovnoj zgradi BH Telecoma prezentirani su pokazatelji poslovanja za tekuću godinu i najznačajnije aktivosti, a i promovisan je novi korporativni spot i slogan BH Telecoma “Dobre priče nastavljamo“, piše novinska agencija Patria.

Dobit BH Telecoma kao vodećeg bh. operatera u pružanju telekomunikacijskih usluga u prvih šest mjeseci tekuće godine iznosila je 36,3 miliona konvertibilnih maraka (KM).

Mirsad Zaimović, generalni direktor BH Telecoma istakao je da se 5. septembar obilježava kao dan kompanije, a ovaj značajan datum predstavlja godišnjicu telekomunikacijske deblokade BiH.

– Naime, početkom septembra 1993. godine u najtežim ratnim uslovima stručnjaci tadašnjeg JP PTT BiH su uspjeli montirati i pustiti u rad satelitsku vezu uz korištenje međunarodnog koda 387 dodjeljen BiH od strane međunarodne tekomunikacijske unije. Ova veza imala je kapacitet 30 govornih kanala. Ono što je zanimljivo napomenuti jeste da je satelitski sistem koji je bio namjenjem BiH bio blokiran tri mjeseca u Zagrebu, ali 21. 8. 1993. godine, prema dogovoru Alije Izetbegovića i intervencije tadašnjeg predsjednika SAD-a Billa Clintona satelitski sistem je prebačen avinomom nazad do Predsjedništva BiH a iste noći automobilom PTT-a do objekta na Dolac Malti. Od tog trenutka radnici PTT-a su brižljivo čuvali satelitsku stanicu i poslije montaže je održavali kao jednu od najvećih svetinja kako navodi Nihad Halilbegović u svojoj knjizi „Diverzija u Glavnoj pošti u Sarajevu i telekomunikacijska deblokada BiH“ – istakao je Zaimović.

Kako je napomenuto dalje BH Telecom neprekidno potvrđuje svoju ulogu kao jedne od najuspješnijih domaćih kompanija koja omogućava razvoj bh. društva i privrede, te pomaže realizaciju brojnih društvenih aktivnosti u BiH.

I ove godine cijeli mjesec septembar obilježvaju kroz mnogobrojne aktivnosti.

– Kontinuirano ulažemo u obrazovanje i projekte za mlade, investiramo u nauku i budućnost, promovišemo društveno odgovorno poslovanje, podstičemo humanost – istaknuto je na konferenciji.

Tako je BH Telecom u 2015. godini potpisao 714 ugovora i uložio 4,5 miliona KM za oblast sporta, kulture, nauke i humanitargon rada.

Do kraja avgusta ove godine potpisano je 642 ugovora s različitim partnerima, a uložena su 4 miliona KM.

Novi korporativni spot i slogan BH Telecoma “Dobre priče nastavljamo“ rađen je u koprodukciji s Fotoartom.

Broj korisnika usluga BH Telecoma kada je riječ o fiksnim priključcima, zaključno sa 31. julom, iznosio je 360.962 pretplatnika što je manje u odnosu na isti period 2015. godine (389.069).

Broj korisnika u pristupu internetu iznosi 202.593 korisnika, što je više nego 2015. (189.140). Kada je riječ o planovima ove kompanije za 2016. godinu, Zaimović ističe kako je u planu novi koncept integrisane usluge za poslovne korisnike. Očekuju se i novi programi u segmenti M2M usluga: Siguran dom, Nadzor vozila i drugi projekti.

Patria