Tako, slikovito rečeno, farmaceut ne prodaje lijek već zdravlje, kozmetičar ne prodaje kremu već lijepu kožu a električar ne prodaje rasvjetu nego osvijetljen dom.
“Content marketing je baziran na tome da ponudi relevantnu i korisnu informaciju koja treba osobi koja se zanima za određenu temu, čije je rješenje, ispostaviće se, proizvod koji prodajemo.
Content marketing ima jasnu metodologiju putem koje pronalazi potencijalne kupce, uspostavlja čvrstu komunikaciju s njima i u posljednjoj fazi ostvaruje prodaju. Upravo u toj metodologiji poznatoj i kao “attract – engage – convert” se jasno ogleda neinvazivan pristup kupcu koji ima veći potencijal za izgradnju dugoročnih odnosa sa klijentima.
Prema posljednjem istraživanju Content Marketing Instituta, najuspješnije kompanije u svojim B2B kampanjama troše 40% budžeta na content marketing godišnje.
Content marketing nam je dao veoma široku paletu mogućnosti kako da ne budemo dosadni svojim potencijalnim kupcima i da im ponudimo sadržaj koji će sami željeli da klikaju, što nam u startu daje prednost. Nakon toga, u nekoj od narednih faza, u remarketingu se istim tim “leadovima” (potencijalnim kupcima) javimo sa direktnim oglasima. U iskustvu koje imamo sa našim klijentima, ova metodologija nam se pokazala iznimno učinkovitom i nastojimo svim svojim klijentima koji povjere svoje digitalne kampanje agenciji EBBE COMMS da predložimo content marketing kampanju da osjete učinak i dobiju benefite po pitanju brandinga, SEO optimizacije i drugih trajnih koristi.” – pojasnila je Alagić.
Želite saznati kako bi izgledala content marketing kampanja za Vašu kompaniju ili konkretan proizvod/uslugu koju nudite?