Home » Hrnjica: Bankarstvo prolazi kroz značajne promjene

Hrnjica: Bankarstvo prolazi kroz značajne promjene

Edin Hrnjica

Član Uprave Raiffeisen banke Edin Hrnjica izjavio je danas da bankarstvo uslijed digitalne transformacije prolazi kroz značajne promjene, pri čemu je neophodno prilagođavanje novitetima u okruženju.

– Rado prihvatamo te izazove i spremno se s njima suočavamo kreirajući proizvode koji su prilagođeni specifičnim zahtjevima klijenata te naše klijente vodimo ka pozitivnom korisničkom iskustvu. Klijenti svoje bankarske potrebe žele realizovati bez dolaska u poslovnicu Banke, a digitalni kanali olakšavaju pristup bankarskim uslugama i predstavljaju bržu i povoljniju alternativu za poslovanje s bankom – dodao je Hrnjica.

Naveo je da Raiffeisen digitalni servisi poslovanje i svakodnevni kontakt s Bankom čine jednostavnijim, a da im je pri tome izuzetno značajno mišljenje klijenata koje im je bilo vodilja da se opredijele za razvoj nove aplikacije Raiffeisen Mobilno Bankarstvo koja uspješno funkcioniše već dvije godine.

– Riječ je o aplikaciji koja je jednostavna, intiutivna, te omogućava brz pristup računima uz mogućnost vršenja finansijskih transakcija. Mogu slobodno reći da je Raiffeisen banka pionir u brojnim aspektima poslovanja uključujući ponudu u oblasti digitalnih servisa. Prva smo banka na bh. tržištu koja je 2001. klijentima ponudila uslugu Internet bankarstvo za pravna lica, a prateći svjetske trendove, 2013. smo našu ponudu obogatili uslugom mobilnog bankarstva. Našim klijentima je dostupna i usluga Raiffeisen bankarstvo na Viberu, te „m-plati“ koja omogućava plaćanje korištenjem pametnog telefona na beskontaktnim POS uređajima – istakao je Hrnjica.

Po njegovim riječima, više je parametara koji ukazuju na evidentan uspjeh nove RMB aplikacije.

– Naime, u jednoj godini je udvostručen broj novih korisnika. Pored toga bilježimo visok stepen zadovoljstva klijenata. Korisnici su RMB, putem Play Store i App Store, ocijenili kao najbolju aplikaciju na tržištu BiH. Naš tim svakodnevno radi na unaprjeđenju postojećih rješenja u cilju poboljšanja korisničkog iskustva naših klijenata. Rezultat ovakvih aktivnosti su i nove funkcionalnosti kojima je u proteklom periodu obogaćena RMB aplikacija – naveo je Hrnjica.

Pojasnio je da prilikom zamjene mobilnog uređaja ili u slučaju da se zbog pogrešno unesenog koda RMB zaključa sada korisnici mogu putem web linka samostalno izvršiti reaktivaciju pristupnih kodova za aplikaciju, bez potrebe da dolaze u poslovnicu ili prozivaju Kontakt centar.

Osim toga, klijenti u okviru RMB-a mogu primati i slati novac kontaktima iz telefonskog imenika korištenjem opcije „Plati kontaktu”.

Hrnjica je rekao da je putem te opcije novac moguće poslati postojećim korisnicima RMB aplikacije a ukoliko klijent želi da pošalje novac osobi koja nema račun u njihovoj banci dovoljno je da ta osoba instalira aplikaciju i registruje svoj račun u skladu sa uputama.

– “Drugi rođendan” RMB aplikacije je prilika da na adekvatan način obilježimo uspješnost naše aplikacije i nagradimo postojeće ali i njene nove korisnike. Do 26. decembra ove godine traje nagradna igra u kojoj učestvuju RMB korisnici koji naprave najmanje jednu transakciju u periodu trajanja nagradne igre kao i novi klijenti koji se registruju i aktiviraju aplikaciju. Također, bilo nam je zadovoljstvo upoznati najvjernije korisnike nove RMB aplikacije i uručiti im vrijedne nagrade. Nagradili smo tako najstarijeg i najmlađeg korisnika aplikacije logovanog u posljednjih mjesec dana, kao i klijente koji su od 19. novembra 2019. do 30. septembra 2021. imali najviše prijavljivanja u aplikaciju i napravili najveći broj naloga – kazao je Hrnjica.

Precizirao je da čak i kada su u pitanju tradicionalni kanali poslovanja s klijentima, banka se nastoji prilagoditi digitalizaciji.

– U skladu s tim, prilagođavamo i način rada naših poslovnica i to kroz projekat njihove transformacije a preuređene poslovice nose naziv iPoslovnice. Klijentima su u tim poslovnicama na raspolaganju digitalna rješenja, te zaposlenici koji rješavaju njihove upite i pomažu im kod složenih transakcija. U određenim iPoslovnicama uplate i isplate na šalteru više nisu moguće, ali su klijentima za obavljanje takvih transakcija na raspolaganju Raiffeisen digitalni servisi, te Cash Point bankomati. Dodatno bih istakao i mogućnost jednostavnog podnošenja zahtjeva za naše proizvode online putem web stanice, a u tom slučaju klijent poslovnicu posjećuje samo jednom i to prilikom potpisivanja ugovora – pojasnio je Hrnjica.

Dodao je da će njihove aktivnosti i dalje biti usmjerne na modernizaciju usluga koje nude, te na jednostavnost njihovog korištenja za klijente.

– Pratimo razvoj tehnologije, inoviramo naše proizvode i prilagođavamo ponudu potrebama klijenata, bez obzira da li je riječ o poslovanju klijenta s bankom online ili u poslovnici. Naš konačni cilj kao odgovornog bankara je stvaranje dugoročne dodatne vrijednosti, te ponuda održivih proizvoda i usluga kao podrška transformaciji ka održivoj budućnosti – poručio je Hrnjica, saopćeno je iz Raiffeisen banke.