Njemačka inicijativa za pronalaženje dobavljača u zemljama zapadnog Balkana se organizira i 2022. godine.
Zainteresirani se mogu prijaviti i upoznati nove kupce i njemačke partnere na 8. Supplier Forumu i B2B sastancima 6. decembra 2022. godine u Stuttgartu.
Kako saznaje BiznisInfo.ba, jedna od mnogobrojnih njemačkih kompanija koje su se prijavile za ovaj događaj je Schwarz Group u okviru koje posluju trgovinski lanci Lidl i Kufland.
Lidl se širi na zapadnom Balkanu ulaskom na tržišta Bosne i Hercegovine, Crne Gore i Sjeverne Makedonije. U ovim državama lanac kreće sa izgradnjom svojih objekata. Nijemci su u BiH prvi objekt već počeli graditi, i to u Bijeljini.
Stalno šire i svoju mrežu na tržištima na kojima već posluju, poput Srbije i Hrvatske.
Njima su, navodno, potrebni partneri sa zapadnog Balkana kada je riječ o žičanim radovima i onima koji se tiču polica i izloga.
Također su zainteresirani za logističke materijale, pakiranje, osvjetljenje. Traže i firme koje se bave ambalažama, naročito onima za hranu.
Potrebni su im i partneri u oblasti sredstva za higijenu/čišćenje površina u njihovim trgovinama i proizvodnim pogonima, te građevinski materijali.
Schwarz Group namjerava sa kompnijama koje izabere graditi dugoročne odnose i poslovati u “velikim količinama”, ali kvalitet mora biti na najvišem niovu. Po mogućnosti, kompanije bi trebale vršiti dostava na više adresa u regiji.
Zanimljivo je da su iz Schwarz Group naveli da je “obim kupovine” koju nude kroz ovu inicijativu čak 4 milijarde eura.
Izvor: biznisinfo.ba