Nakon što je u proteklom periodu potpisan ugovor o saradnji ovih dviju kompanija uspješno je okončan i proces audit kojim je Prevent Interior verificiran kao dobavljač te je definiran terminski plan isporuka.
“Preuzimanjem dva vodeća brenda u oblasti proizvodnje namještaja u Njemačkoj, Prevent grupacija pokazala je opredijeljenost za razvoj ove industrije te smo, zahvaljujući prepoznatljivosti brenda, ubrzo stupili u kontakt sa nekoliko velikih kupaca. Jedan od njih je i Starbucks, koji je prepoznao kvalitet i pouzdanost tradicionalnih brendova u kombinaciji s poduzetničkom vizijom te Prevent grupaciju izabrao kao strateškog partnera za Evropu”, izjavio je Ismir Korijenić, rukovodilac divizije namještaja Preventa u BiH.
Dodao je kako su trenutno u toku pripreme za početak proizvodnje, a planirano je da se mjesečno proizvodi 300 komada pojedinačnog namještaja za Starbucks kafiće širom Evrope.
Radi se o prepoznatiljivom i jedinstvenom dizajnu namještaja koji ovaj lanac ima u svojim objektima, a shodno planu, količine će se povećavati.
Drvoprerađivačka industrija je jedna od rijetkih industrija u Bosni i Hercegovini koja ostvaruje trgovački suficit i svake godine ostvaruje povećanje izvoza. Komparativne prednosti BiH, kao tržišta za proizvodnju namještaja, mogu biti samo ojačane i usmjerene ka daljem stvaranju dodane vrijednosti u konačnim proizvodima.
Prevent Grupacija u proteklom periodu investirala je značajna sredstva u razvoj industrije namještaja u BiH. Trenutno se u Visokom radi tapacirani i namještaj za interijer luksuznih jahti, a uskoro je planirano i zvanično pokretanje proizvodnje pločastog i masivnog namještaja u Ključu, gdje je Grupacija nedavno investirala u novi objekat.