Home » Reis Kavazović otvorio Sarajevo Halal Fair: Zajednički napori uvijek daju bolje rezultate

Reis Kavazović otvorio Sarajevo Halal Fair: Zajednički napori uvijek daju bolje rezultate

Reisu-l-ulema Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini Husein ef. Kavazović danas je zvanično otvorio treći Međunarodni sajam halal industrije (Sarajevo Halal Fair-  SHF).

Ukazujući na značaj sajma, ne samo sa ekonomskog, već i sa vjerskog stanovišta, Kavazović je dodao da se prva asocijacija halala odnosi na hranu, ali da ta riječ obuhvata i mnogo više, praktično sve sfere čovjekovih aktivnosti i djelovanja.

– U halalu je čovjekova dobrobit i on ne bi trebao prelaziti njegove granice. Unutar halala mu je dato sasvim dovoljno prostora da udovolji svim svojim potrebama – naveo je Kavazović.

Podsjetio je da Islamska zajednica 2006. osnovala Agenciju za certificiranje halal kvalitete dodajući da je cilj osigurati da principi rada i djelovanja budu ispoštovani, što čine stalnim nadzorom i monitoringom svih poslovnih procesa, ali i edukacijom uposlenog osoblja o halalu.

– Sve što nosi pečat Agencije za certificiranje halal kvalitete pouzdano je i u pogledu svog sastava, i u pogledu kvalitete, i vjernici muslimani, kao i drugi koji drže do toga, to mogu konzumirati bez imalo zadrške – dodao je Kavazović, te naglasio da se  Agencija snažno pozicionirala u regiji, ali i u svijetu.

Izrazio je nadu da će halal industrija u narednom periodu samo jačati i proširivati svoj utjecaj.  Pozvao je naše privrednike i poslovne subjekte da posvete potrebnu pažnju ovoj industriji, da investiraju, ulažu u proizvodnju i pridružuju joj se jer, kako je naglasio, zajednički napori uvijek daju bolje rezultate.

Valdet Peštalić iz Agencije za certificiranje halal kvalitete, koja je suorganizator sajma zajedno sa BBI bankom, izjavio je Feni da je cilj da predstave potencijal bh. halal industrije stranim i domaćim kupcima, ali i da predstave Bosnu i Hercegovinu kao destinaciju za halal turizam.

Istaknuto je da sajam otvara mogućnosti za poslovne susrete sa proizvođačima, distributerima, investitorima, te održavanje G2G/G2B/B2B sastanaka.