Dogradnja i modernizacija Terminala B Međunarodnog aerodroma Sarajevo (MAS) privodi se kraju, a realizacijom tog projekta znatno će biti povećani prostorni i tehnološki kapaciteti aerodroma.
Dobivanjem upotrebne dozvole 10. marta ove godine realizovana je prva faza projekta “Dogradnja i modernizacija Terminala B”. Istovremeno su započeti radovi u sklopu druge faze ovog projekta koji podrazumijevaju modernizaciju starog dijela Terminala, enterijerske radove, proširenje Duty Free Shopa, novih prostora za prateće službe itd.
Terminal sada ima 19.000 m2, proširen i modernizovan sistem za rukovanje prtljagom, 27 šaltera za registraciju putnika i predstavlja reprezentativan objekat koji će u narednom periodu moći odgovoriti rastućim zahtjevima u domenu aerodromske djelatnosti.
“U dograđenom dijelu Terminala B u ponudi ćemo imati nove sadržaje koji će upotpuniti usluge Međunarodnog aerodroma Sarajevo, a koji su koncipirani na način da prate najnovije trendove aerodromske industrije i komercijalnih sadržaja i ponude u putničkim terminalima”, rekli su za Fenu iz MAS-a.
Putnicima i posjetiocima će na raspolaganju biti ugostiteljski objekti poznatih franšiznih brendova, te maloprodajni objekti poznatih domaćih i svjetskih brendova. Kancelarijski prostori su namjenjeni za aviokompanije, turističke agencije i agencije za rad sa putnicima, relaks kutak, prostor za CIP i premium CIP kao i proširen prostor walk through Duty Free Shopa.
Još uvijek nije poznato koji će brendovi doći na sarajevski aerodrom, a prema trenutno dostupnim informacijama, s radom će početi brend poznatih turskih restorana i slastičani Mado poznat po svojim sladoledima i pecivima.
“Sa povećanjem prostornih kapaciteta, mi se već određen period pripremamo kako bismo infrastrukturno, kadrovski ali i uz adekvatnu opremu, mogli pružiti kvalitetne usluge i odgovoriti zahtjevima propisanim kroz standarde velikih i respektabilnih aviokompanija što otvara mogućnost i za 24 satno radno vrijeme”, poručili su iz MAS.
Nužan preduslov otvorenosti aerodroma 24 sata, kako su dodali, jeste spremnost i osposobljenost svih subjekata involviranih u sigurnost i zakonom propisano odvijanje zračnog saobraćaja te dovoljan broj kadrova. Do sada su dvije aviokompanije uputile zahtjev za obavljanje letova u kasnim noćnim i ranim jutarnjim satima.
Iz MAS su potvrdili da je potpisan ugovor za baziranje aviona sa jednom aviokompanijom, te napomenuli da još ne mogu iznositi detalje u javnost.
“Nakon što dobijemo sve potrebne dozvole, te nakon što ugovor bude ratificiran u skladu sa zakonima u BIH, javnost će biti informisana o kojoj aviokompaniji se radi kao i o svim drugim detaljima”, naveli su.
U sklopu ljetnog reda letenja, koji stupa na snagu 26. marta oko 20 aviokompanija će obavljati letove sa sarajevskog aerodroma ka evropskim i svjetskim destinacijama.
“Mi intenzivno i kontinuirano pregovaramo sa aviokompanijama u cilju proširenja mreže destinacija iz Sarajeva. I ove godine smo formirali dva nova modela sheme poticaja, koje nudimo aviokompanijama ukoliko se odluče za uspostavu letova na strateškim aviorutama”, rekli su.