Zeničanin Belmin Kozlić više od dvije godine radi za kompaniju Limbic Entertainment iz Njemačke, koja će za 20. godišnjicu plasirati igru Park Beyond, na kojoj naš sagovornik radi kao level dizajner.
Kompanija u kojoj radi više od 80 uposlenika novim IPa pod nazivom “Park Beyond” želi proslaviti svoju 20. godišnjicu, što će biti najveći uspjeh nakon projekta Tropico 6, na kojem je Kozlić također radio kao level dizajner.
Saradnja s njemačkom kompanijom Limbic Entertainment počela je kontaktima na LinkedInu kada je Tropico 6 već bio u produkciji, a izvršni direktor ove firme tražio je pojačanje kako bi produkcija levela i svijeta u igri bila završena na vrijeme te je ovaj mladi Zeničanin tu pronašao svoju priliku.
“Videoigra Park Beyond je najavljena tokom prve noći Gamescoma i sudeći po dosadašnjim komentarima i više od 300.000 pregleda na svim videozapisima, pravimo ljudima interesantnu videoigru. Također, želim istaći da je igra Park Beyond osvojila nagradu kao najbolja simulacija 2021. godine na Gamescomu. Kao što sam već i naveo, proizvođač je Limbic Entertainment, a izdavač poznati Bandai Namco, koji je kupio dio dionica naše firme i tako najavio dugoročno ulaganje i povjerenje. Vrijedi kazati da je saradnja s Bandai Namcom izuzetno uspješna i da su nam oni pozitivan vjetar u leđa”, kazao je Kozlić.
Dodao je kako su njegovi primarni poslovi kao level dizajnera, kreacija levela, odnosno mapa u samoj igri. Ovo podrazumijeva prvobitno planiranje u kojem okruženju će mapa biti smještena, kao i način na koji će ona biti prikazana samom igraču.
“Pored toga, izuzetno je bitno napravitu mapu koja će dugoročno biti interesantna samom igraču pružajući mu mogućnosti različitog interaktivnog susreta s elementima u mapi. U slučaju Park Beyonda možete zamisliti kanjon preko kojeg igrač može napraviti svoj “roller coaster”, a koristeći primjerice radi naše module poput topa koji ispaljuje posjetioce ili rampe koja može poslužiti da posjetioci roller coastera preskoče gejzir. Pored ovih navedenih zadataka, zadužen sam i za kreaciju osvjetljenja u mapama, kao i takozvanih cinematicsa (u slučaju trailera Pitch Meeting, koji možete vidjeti)”, pojašnjava naš sagovornik te dodaje da je projekt veoma zahtjevan jer traži određena previđanja gdje bi svaki igrač mogao napraviti svoj dio parka i taj prostor u mapi pripremiti s interesantnim detaljima.
Dodao je i da će sandbox leveli omogućiti svakom igraču da napravi savršen zabavni park za posjetioce. Na kraju razgovora je pojasnio da firma sa više od 80 uposlenika od marta prošle godine radi od kuće te da je zbog toga na samom početku bilo teško pratiti sva dešavanja i projekt staviti na pravi put.
“Srećom, iskustva sa svima su izuzetno pozitivna, a firma je također multinacionalna, tako da uvijek možete upoznati nove ljude i njihove običaje. Videoigra se, naravno, još uvijek pravi, tako da je pred nama još uvijek put koji moramo preći, ali sudeći po najavi i reakcijama, ono što nas čini sretnim jeste da smo na pravom putu. Trailer koji je prikazan je otkrio dio onoga što možete očekivati, a u narednim mjesecima očekujte još dosta interesantnih detalja”, zaključio je Kozlić.
Klix.ba