O ulazu/izlazu na autocestu u naselju Nemila kod Zenice odlučivat će Parlament Federacije Bosne i Hercegovine, i to zato što prvobitnim projektom nije bila predviđena petlja u ovom mjestu.
Prema ranije usvojenom Prostornom planu područja posebnih obilježja od značaja za Federaciju BiH “Autocesta na Koridoru 5C” za period od 20 godina, na dijelu autoceste na Koridoru 5C koja prolazi kroz Nemilu nije bila predviđena izgradnja petlje.
“Prošle godine nakon sastanka direktora JP Autoceste FBiH Elmedina Volodera i gradonačelnika Zenice Fuada Kasumovića je dogovoreno da se izgradi petlje odnosno ulaz/izlaz na autocestu Koridora 5C kod Nemile. Budući da je procijenjeno da bi ova izmjena doprinijela značajnijem razvoju lokalne zajednice, prije svega nemilske regije, bilo je i opravdano da se ovaj prijedlog ozbiljno razmotri kako bi stanovnici tog dijela u bližoj ali i velikog broja naselja u okolini imali mogućnost bržeg i jednostavnijeg korištenja autoceste na Koridoru 5C”, kazali su iz Autocesta za Klix.ba.
Dodali su da preduslov za dobijanje dozvola za izgradnju petlje jeste usvajanje Odluke o dopuni Odluke o donošenju Prostornog plana područja posebnih obilježja od značaja za Federaciju BiH “Autocesta na Koridoru 5C” za period od 20 godina te se očekuje da u narednom periodu od mjesec dana Parlament Federacije BiH da saglasnost.
Također, gradiće se i tunel kojim će se spriječiti rušenje 50-ak kuća te “podjela” mjesta autocestom.
“Postojalo je otvoreno pitanje prolaska trase kroz Nemilu tačnije na dijelu Stara Stanica što je na posljednjem sastanku direktora JP Autoceste FBiH Elmedina Volodera i gradonačelnika Zenice Fuada Kasumovića riješeno izgradnjom tunela, što znači da neće biti rušenja preko 50 kuća niti će naselje biti podijeljeno autocestom. Nakon niza prijedloga prolaska trase autoceste kroz Nemilu i izraženih problema u toku realizacije i eksproprijacije, odabrano je rješenje koje je najsigurnije za mještane Nemile, te tehnički najprihvatljivije. Također prema ovom projektnom rješenju uzeta je u obzir i vremenska isplativost odnosno brzina rješavanja i završetak izgradnje ove dionice i stavljanja u promet, čime se povećava ukupna isplativost projekta”, dodali su za Klix.ba.
Na kraju su naglasili da osigurana kreditna sredstva za izgradnju bilo koje dionice nisu nepromjenjiva te da se usklađuju prema opravdanim potrebama.
“Nakon kompletne analize, sa kreditorom će se iskoristiti ugovorne mogućnosti i iznaći sredstva za finansiranje, prema propisanim procedurama i u skladu sa sporazumom između kreditora i BiH, odnosno Vlade FBiH”, zaključili su iz Autocesta FBiH.
Izvor: klix.ba