Home » Ekonomski fakultet UNZE: Održana studentska marketing konferencija SSC “Branding Up“

Ekonomski fakultet UNZE: Održana studentska marketing konferencija SSC “Branding Up“

Na Ekonomskom fakultetu Univerziteta u Zenici, danas je održana prva studentska marketing konferencija SSC “Branding Up“.

Na pomenutoj konferenciji predstavili su se popularni regionalni proizvodi, njihovi tvorci, a ista je organizovana od strane bivših i sadašnjih studenata ovog fakuteta.

Prisutnim gostima i studentima, obratio se i dekan Ekonomskog fakulteta UNZE, Alaudin Brkić, istakavši da je ovo veliki projekt za studente i njihovo daljnje usavršavanje: “Čast i zadovoljstvo mi je da sudjelujem u ovoj ideji i dajem podršku od samog početka koja je spletom okolnosti jednom bila organizovana, a zatim je napravljen jedan prekid. Ono što mi ulijeva priznanje na današnji datum jeste ta činjenica prisustva vas mladih u ovom broju i nadam se da će ovo postati jedan dio prakse, a s druge strane taj kontinuitet je ono što zaslužuje nastavak aktivnosti. Nadam se da je sadržaj svemu onome što treba da znate i prilagođen te se nadam da ćete u narednom periodu prisustvovati ovakvim konferencijama”, istakao je Brkić.

Također, prisutnim studentima riječi zadovoljstva i hvale, podijelio je i Dženan Kulović, prodekan za nastavu i studentska pitanja: “Ova konferencija je nesto što će vam omogućiti znanje i ono što će vam doprinijeti u vještinama. Meni je drago da ćete vi upravo biti nosioci države. Vi ste ponos ovog fakulteta i ja vam zaista čestitam”, između ostalog dodaje Kulović.

Idejni tvorac i inicijator ove konferencije, Zerina Muco, naglasila je da je ova konferencija napravljena upravo zbog studenata, koji će sutra biti nosioci ove države u ekonomskom smislu: “Predavači koji će nesebično podijeliti sa vama sva znanja, iskustva, vještine su tu i zaista imate priliku da slušate osobe koje imaju dug radni staž u nauci i istraživačkom radu”, dodala je Muco.

Svoje znanje, iskustvo, savjete i upute sa studentima i gostima podijelio je prof. dr. Zvonimir Pavlek, marketinški stručnjak, koji je ujedno idejni tvorac Čokolina, Dolcela, Vegete, koji je studente kroz prezentaciju proveo u osnovna načela marketinga.

Pored njega prisutnima su se obratili: Gordana Kocijan vlasnica agencije Logico, Nina Bijedić Mujanović direktor direkcije za marketing i razvoj AS holdinga, Kemal Balihodžić šef službe za marketing i komunikaciju na Internacionalnom Burch univerzitetu u Sarajevu, Nedžad Biberović voditelj marketing grupacije AKOVA, Jasmin Pivić osnivač AREA 7.

Na kraju konferencije podijeljene su zahvalnice onima koji su dali najveći doprinos projektu.

 

Tntportal.ba