Home » Fries iskazao važnost novinskih agencija u haotičnom informacijskom prostoru

Fries iskazao važnost novinskih agencija u haotičnom informacijskom prostoru

Direktor Francuske novinske agencije (AFP) Fabrice Fries istakao je važnost novinskih agencija u današnjem haotičnom informacijskom prostoru, dodajući da je njihova misija da prenesu činjenice, da izvještavaju o činjenicama na način koji je iskren i nepristrasan.

Fries je učestvovao u proljetnoj konferenciji Evropske alijanse novinskih agencija (EANA) održanoj u Sarajevu o temi “Činjenice i fikcija u ratu i pandemiji” čiji je domaćin bila Federalna novinska agencije (FENA).

EANA okuplja vodeće novinske agencije iz većine evropskih zemalja, uključujući i neke od globalno najuticajnijih medija. Fena je jedina agencija iz Bosne i Hercegovine koja je punopravna članica EANA-e od 2017. godine.

Direktor AFP-a izrazio je uvjerenje da je na ovoj konferenciji postalo jasno da novinske agencije imaju svrhu.

Među predstavnicima novinskih agencija iskazan je osjećaj optimizma jer su učesnici razmijenili poteškoće kroz koje su prolazili i načine na koje su se borili s tim poteškoćama, ali su također razmijenili mišljenja o svijetu i društvu.

Fries smatra da je njihova misija na centralnom mjestu u današnjem haotičnom informacijskom prostoru jer je misija agencija da prenesu činjenice, da izvještavaju o činjenicama na način koji je iskren i nepristrasan.

– To je od temeljne važnosti. Postoji osjećaj svrhe i optimizma. Mnoge kompanije u današnjem vremenu se pitaju koja je njihova vrijednost, koja je njihova misija, ali mi nemamo tu vrstu problema jer je naša misija izuzetno jasna i prijeko smo potrebni današnjem svijetu – zaključio je Fries.

Agence France-Presse (AFP) je internacionalna novinska agencija sa sjedištem u Parizu. Osnovana je 1944. godine te je trenutno treća po veličini novinska agencija u svijetu (ispred nje su Associated Press i Reuters).

Ima više od 1.700 zaposlenih novinara i više od 2.400 ostalih zaposlenika. Dnevno objavljuju više od 5.000 članaka, 3.000 fotografija, 250 video izvještaja, 150 videografika te 75 infografika.