Kako danas prolaze Covid odgovorni građani? Dvije starije osobe u Zenici (jedna 67 godina i jedna 88 godina) naveče kasno u petak su se radi pojave simptoma povišene tjelesne temperature, testirale kućnim testom koji je jednoj od njih pokazao pozitivan rezultat.
Odmah ujutro pokušale su da kontaktiraju neke od nadležnih službi kako bi dobile više informacija.
Dana 05.02. – subota – u 10:10 – osoba (67) je pozvala HES na broj 032 206 535 s ciljem dobijanja upute o daljem ponašanju vezano za covid.
Nakon što joj se se javila jedna tehničarka koja nije htjela da se predstavi i nakon što je osoba rekla da se testirala kućnim testom i zamolila za više informacija o daljem postupanju, tehničarka iz HES-a joj je rekla: “Kad ste se sami testirali, sami se i liječite”, i spustila slušalicu.
Kako i zašto onda biti odgovoran, sam se testirati, sam se izolirati?
Ne širiti zarazu na druge, kad je ljubaznost onih koji rade na usluzi oboljelim pacijentima ovakav? I kome se uopće obratiti?
Nećakinja po saznanju ovakvog tretmana je pozvala HES u nadi da će dobiti ime osobe s kojom je razgovarala njena tetka, međutim bezuspješno.
Nakon više nejavljanja, tehničarka koja se javila je rekla da ne zna s kim je razgovarala, da oni svakako ne priznaju pozitivne kućne testove, te da oni imaju mnogo posla i da nisu ni dužni dati nikom nikakve informacije.
Možda i nisu, ne znam, ali da li su dužni imati barem dovoljno ljudskosti i reći da se treba pozvati neki drugi kontakt – covid ambulanta, obična ambulanta, hitna ili neko treći ko radi vikendom?
I zar ne bi trebali da uzmu podatke o zaraženim osobama ili ih upute na test koji oni priznaju?
Pitanja je hiljadu koja se mogu postaviti, a zaključak je samo jedan – prepušten si sam sebi.
Ime i podaci autora poznati Redakciji.
Izvor: Zenicablog