Home » O oporezivanju kladionica i baznih stanica ponovo na sjednici GV Zenice

O oporezivanju kladionica i baznih stanica ponovo na sjednici GV Zenice

Sljedećeg četvrtka, 29. decembra, održat će se 3. sjednica Gradskog vijeća Grada Zenica, posljednja ove godine.

Opet jedna od tačaka dnevnog reda je Prijedlog Odluke o izmjenama Odluke o komunalnim taksama na kojoj će se raspravljati o komunalnim taksama za Lutrije,igre na sreću, sportske kladionice, Telekomunikacije, telefonske i satelitske usluge, Noćne barove i diskoteke, kao i korištenje Baznih i Mikrobaznih stanica mobilne telefonije. Kompletan prijedlog odluke pročitajte u nastavku.

Na osnovu članova 36. i 37. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine F BiH“, broj 49/06 i 51/09), a u vezi sa članom 13. stav 1. t.c) i stav 3. Zakona o pripadnosti javnih prihoda u Federaciji BiH („Službene novine Federacije BiH“, broj: 22/06, 43/08 i 22/09) i člana 21. tačka 6. Statuta Grada Zenica („Službene nvoine Grada Zenica“, broj 4/15), Gradsko vijeće na sjednici održanoj dana_____2016.godine, donosi
O D L U K U o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama

Član 1.
Ovom Odlukom vrše se izmjene i dopune Odluke o komunalnim taksama („Službene novine Grada Zenica“, br. 2/15 i 4/15).

Član 2.
U članu 7. stav 1. tačka c) mijenja se i glasi: „C) prema kriteriju akumulativnosti djelatnosti pravnog ili fizičkog lica“.

Član 3.
U članu 8. stav 3. mijenja se i glasi: „Ovom Odlukom utvrđuje se grupa pravnih lica i poduzetnika prema kriteriju akumulativnosti djelatnosti za koje se primjenjuje tarifa u različitim iznosima prema zonama u kojima se nalaze objekti ili prostorije gdje ti subjekti obavljaju djelatnost.“

Član 4.

U poglavlju „TARIFNI BROJ 1“, član 11., podnaslov B) IZUZECI-POSEBNA GRUPA PRAVNIH LICA i poduzetnika“, podnaslov i tabela I GRUPA PRAVNIH LICA“ mijenja se kako slijedi: „B) GRUPA RAVNIH LICA I PODUZETNIKA PREMA KRITERIJU AKUMULATIVNOSTI DJELATNOSTI“.

Član 5.
Iza člana 13. Odluke dodaje se novi član 13a. koji glasi:

„Tarifni broj 4.

Člana 13a.
Za korištenje uređaja mobilne telefonije plaća se godišnja taksa i to:
1. Bazna stanica mobilne telefonije 20.000,00 KM
2. Mikrobazna stanica mobilne telefonije 10.000,00 KM

Član 6.
Zadužuje se Komisija za propise da sačini prečišćeni tekst Odluke o komunalnim taksama („Službene novine Grada Zenica“, br. 2/15 i 4/15) u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke.
Član 7.

Ova Odluka stupa na snagu prvog narednog dana od dana objavljivanja u „Službenim novinama Grada Zenica“.

Broj: 01- PREDSJEDAVAJUĆA Zenica,___________2016. GRADSKOG VIJEĆA Sanja Renić

Izvještaj o provedenoj javnoj raspravi

I

Na osnovu Zaključka o utvrđivanju Nacrta Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama i upućivanju na javnu raspravu koji je Gradsko vijeće donijelo na sjednici od 1.decembra 2016.godine, Stručna služba Gradskog vijeća i Gradonačelnika distribuirala je Nacrt Odluke o svim subjektima – učesnicama javne rasprave (parlamentarne stranke, javne ustanove, javna preduzeća, gradske službe za upravu, udruženja privrednika-poslodavaca i dr).

U periodu javne rasprave dostavljene su primjedbe, sugestije i prijedlozi po kojima je predlagač zauzeo stavove.

II
Opće primjedbe
1. Stranka demokratske akcije, OPĆINSKI ODBOR SDA Zenica:

a) „U ponuđenom Nacrtu nema nužnih ekonomskih parametara kojima se može vidjeti projekcija mogućih financijskih efekata. U obrazloženju se samo paušalno i uopšteno govori o prihodovnoj strani Odluke i usmjeravanju financijskih sredstava za potporu sportskim kolektivima. Ponuđeni Nacrt je brzopleto napravljen i ne razmatra sve pozitivne i negativne posljedice.“

STAV JE:

Razlozi za donošenje Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama sadržani su u obrazloženju Nacrta. Ova primjedba se u potpunosti odnosi na cjelishodnost predložene Odluke i upućuje na potrebu analize financijskih efekata, što će biti predmetom analize kod razmatranja projekcije Budžeta Grada za 2017.godinu.

Prema odredbama Poslovnika Gradskog vijeća u proceduri razmatranja Prijedloga odluke bit će pribavljen stav stalnih komisija Gradskog vijeća (Komisija za propise, Komisija za ekonomske odnose…).

b) „U Nacrtu nema nikakvog stava javnog pravobranioca o ustavnopravnoj utemeljenosti ponuđenog akta“

STAV JE:

Pravni osnov za donošenje predmetne Odluke sadržan je u odredbama čl. 36. i 37. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine i članu 13. stav 1. tačka c) i stav 3. Zakona o pripadnosti javnih prihoda u Federaciji Bosne i Hercegovine. Pravo lokalnih zajednica-općina i gradova ne propisivanje komunalne takse kao jednog od vidova pribavljanja javnih prihoda potvrđeno je i u sudskoj praksi Ustavnog suda F BiH.
Prema odredbama Zakona o pravobranilaštvu i Odluke o osnivanju Gradskog pravobranilaštva nije utemeljena obaveza konsultacije pravobranioca kod donošenja općih i drugih akata iz nadležnosti Gradskog vijeća i Gradonačelnika, osim u slučaju raspolaganja gradskim građevinskim zemljištem. Dakle, Gradski pravobranilac nema nadležnosti u postupku donošenja općih akata Gradskog vijeća.

III
Primjedbe na odredbe

1. Zakupci prostora na Gradskoj tržnici predlažu da se „u poglavlju“ Tarifni broj 1 „čl.11. podnaslov A) PRAVNA LICA PREMA VELIČINI I PODUZETNICI-OBRTNICI promijeni i dopuni tako što se iza četvrte kolone (III zona) dodaje nova kolona: „trgovci pojedinci na Gradskoj pijaci“ sa iznosom takse od 30,00 KM“.

STAV JE:

Prijedlog se ne može prihvatiti. Obuhvat Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama je ograničen na izmjene koje se odnose na pravna lica i poduzetnike prema kriteriju akumulativnosti djelatnosti. Razloge zbog kojih podnosioci ovog prijedloga traže dopunu citirane odredbe Odluke o komunalnim taksama trebaju biti sagledani u okviru pitanja statusa zakupca na Gradskoj tržnici.

2. JU „Dom zdravlja“ Zenica predlaže da se u Nacrt Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama doda novi član 2. koji glasi:

„U članu 10. stav 1. alineja 2. Odluke o komunalnim taksama, iza rijieči „socijalne zaštite“, dodaje se „javne zdravstvene ustanove.“

STAV JE:

Prijedlog se ne može prihvatiti: Prvo, predmetna odredba Odluke o komunalnim taksama nije predmetom izmjena i dopuna. Drugo, članom 10. stav 2. Odluke o komunalnim taksama propisana je mogućnost oslobađanja određenih subjekata po prijedlogu Gradonačelnika o čemu odlučuje Gradsko vijeće.

3. Zajedničke primjedbe na Nacrt Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama podnijeli su slijedeći subjekti: 1. PREMIER WORLD SPORT d.o.o. Čitluk, 2. BET-LIVE d.o.o. Vitez, 3. SPORT PLUS d.o.o. Novi Travnik 4. PETICA PLUS d.o.o. Vitez, 5. PREMIER SPORT d.o.o. Čitluk, 6. HATTRICK, d.o.o. Vitez, 7. ZMAJEVI d.o.o. Zenica.

U primjedbama ukazuju na činjenicu da je u prethodnom periodu Ustavni sud Federacije čka tri puta oglasio neustavnom Odlukom o komunalnim taksama Općine Zenica zbog povrede prava na jednakost pred Zakonom jer je kao relevantan kriterij za propisivanje taksi na istaknuti natpis firme Općinsko vijeće propisalo vrstu djelatnosti koju obveznik obavlja. Dalje, se u zajedničkom aktu navodi da ni postojeća Odluka o komunalnim taksama nije usklađena sa Presudom Ustavnog suda jer je i dalje ključni kriterij za različito utvrdene takse tzv. „kriterij djelatnosti“. Ističu da se Nacrtom Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama, vrši još gora diskriminacija i van zdravog razuma se predlaže taksa od čak 50.000 KM za jednu istaknutu firmu za djelatnost kladionica. Navodi iz zajedničkog akta argumentirani su pozivanjem na Presude Ustavnog suda F BiH koje se odnose na gradove i općine u Federaciji Bosne i Hercegovine iz kojih je vidljivo da su propisi u kojima se određuje visina takse na istaknutu firmu u bitno različitim iznosima u zavisnosti od djelatnosti kojom se firma bavi, neustavni, odnosno nisu u skladu s odredbom Ustava F BiH, kojom je propisana jednakost pred zakonom. U prilogu akta dostavljene su presude Ustavnog suda za 15 općina i gradova u F BiH. Prijedlog navedenih subjekata je da se izmjene odredbe Odluke o kriterijima za određivanje visine takse na istaknutu firmu koji se odnose na status obveznika, veličinu pravne osobe te vrstu djelatnosti i kao kriterij za određivanje visine komunalne takse na istaknutu firmu utvrdi gradska zona koji kriterij je, po mišljenju Ustavnog suda F BiH objektivan i u skladu sa Ustavom F BiH.

STAV JE: Prijedlog se ne može prihvatiti, jer bi otpali razlozi za donošenje predložene Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama. Predlagač je uvažio sugestije koje ukazuju na moguće ciljno tumačenje Odluke o komunalnim taksama koje bi upućivalo na zaključak da je i dalje relevantan kriterij za utvrđivanje različitog iznosa komunalne takse „djelatnost pravnog subjekta“ pa je kod utvrđivanja Prijedloga Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama u potpunosti iz pravnih odredaba Odluke o komunalnim taksama novim čl. 2. i 3. eliminirao kriterij djelatnosti pravnog subjekta i isti zamijenio „kriterijem akumulativnosti djelatnosti“. Uporište za preciziranje „kriterija akumulativnosti predlagač nalazi u Presudi Ustavnog suda br: U-32/15 od 18.05.2016.godine u kojoj taj sud kao realne i relevantne kriterije navodi: područje općine odnosno grada gdje se djelatnost obavlja, veličinu obilježja ili natpisa istaknute firme ili obavljanje niskoakumulativne djelatnosti. Isto tako Sud smatra, da je financijska sposobnost i profit koji predmetni subjekti ostvaruju predmet oporezivanja u skladu sa postojećom financijskom regulativom i relevantan je podatak koji se precizno utvrđuje za svakog poreskog obveznika. Takođe, u Presudi Ustavnog suda F BiH br. U-19/16 od 25.oktobra 2016.godine („Službene novine F BiH“, br. 97/16) zauzet je stav da „kriterij za utvrđivanje visine takse na istaknutu firmu ne može biti djelatnost koju pravno ili fizičko lice obavlja, već je potrebno utvrditi druge kriterije kao što su područje općine ili Grada na kojem je firma istaknuta, veličina istaknute firme, kolorit ili svjetleća reklama, uključujući i kriterij akumulativnosti djelatnosti pravnog ili fizičkog lica i druge kriterije. Dakle, uvođenjem kriterija akumulativnosti koji proizilazi i utemeljen je na financijskoj sposobnosti i profitu pravnog ili fizičkog lica uz primjenu kriterija zone grada i kriterija veličine pravnog subjekta, (kao drugog kriterija), Prijedlogom Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama otklonjen je svaki razuman razlog za njenu neusklađenost sa normom Ustava F BiH o jednakosti subjekata pred zakonom.

4. JP BH TELECOM Sarajevo d.d. dostavilo je svoje primjedbe na Nacrt Odluke aktima od 13.12.2016. i 14.12.2016.godine (dopuna), kojima predlažu da se iz Nacrta odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama izbriše tarifni br. 4. i član 13a. Ovaj prijedlog obrazlaže se navodima da su bazne stanice, mikrobazne stanice, predajnici, antene i stubovi sredstva jedinstvene infrastrukture i telekomunikacijskog sistema koji se, ni na koji način ne može tretirati drugačije od ostalih dijelova jedinstvene mreže što je u širem aspektu naziv za telekomunikacijsku opremu. Takođe, navodi se da je u Gradu Zenica postavljeno 34 bazne stanice koje osiguravaju da stanovnici Grada Zenice imaju pristup javnim govornim telefonskim uslugama. Dalje, BH Telecom d.d. Sarajevo svoj prijedlog argumentira razlozima da je riječ o društvenoodgovornoj kompaniji koja pruža pomoć kroz niz aktivnosti i učešća u realizaciji društveno korisnih projekata u raznim oblastima života Grada (sportske, kulturne i dr.manifestacije). Osim toga navode da bi uvođenje komunalne takse na bazne i mikrobazne stanice i predajnike predstavljalo ogroman namet za BH Telecom d.d. što bi na godišnjem nivou iznosilo 1.665.000,00 KM. Razlog za brisanje tarifnog br. 4. i čl. 13a) nalaze i u stavovima Ustavnog suda F BiH sadržanim u Presudama br. U5/09 od 13.10.2009.g. i br. U-32/15 od 18.05.2016.godine.

STAV JE: Primjedba se djelomično prihvata pa se iznosi komunalne takse u čl. 13a smanjuju tako da iznose: 1. Bazna stanica mobilne telefonije 20.000,00 KM, 2. Mikrobazna stanica mobilne telefonije 10.000,00 KM, dok se tačka 3. briše.

Što se tiče argumentacije o primjeni kriterija djelatnosti ista se ne može prihvatiti jer se kriterij djelatnosti pravnog subjekta prema odredbama Prijedloga Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama ne propisuje. Kao relevantni kriteriji propisani su: veličina pravnog subjekta, zona grada i kriterij akumulativnosti djelatnosti koju subjekt obavlja. Nesporno je da BH Telecom dd. Sarajevo u segmentu mobilne telefonije ostvaruje ogromne financijske efekte na teritoriji Grada Zenica i da je kriterij akumulativnosti u potpunosi relevantan i u duhu Ustavnog načela o jednakosti subjekata pred zakonom.

5. HT ERONET dostavio je primjedbe na Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama svojim aktom br. 0-02-3106/16-1 od 30.11.2016.godine, u kojem ističu: da HT Eronet, kao jedan od tri dominantna telekom operatera u BiH već plaća državi godišnje milionske iznose kroz GSM licencu i naknade za korištenje frekvencija iz koje se financiraju potrebe jedinica lokalne samouprave u BiH, pa bi uvođenje dodatnih nameta od strane Grada Zenica značilo dvostruko oporezivanje po istom osnovu. Takođe, ističu da bi uvođenje takse u znatno većem iznosu u odnosu na ostale obveznike predstavljalo kršenje ustavnog načela jednakosti pred zakonom i stavljalo bi telekom operatere u nepovoljniji položaj naspram drugih subjekata. Smatraju da je to u suprotnosti sa Zakonom o građevinskom zemljištu F BiH i Zakonom o komunalnim taksama, te da je uvođenje takse po baznoj stanici ekonomski neopravdana i previsoko odmjerena taksa, jer HT Eronet kao javno preduzeće je po zakonskoj definiciji dužno pružati uslugu od javnog interesa.
Takođe, u argumentaciji iznesenih primjedbi navode neke slučajeve iz prakse Ustavnog suda F BiH i predlažu da Gradsko vijeće ne podrži prijedlog Odluke.

STAV JE: Primjedba je djelomično prihvaćena i iznosi komunalne takse u okviru novog Tarifnog broja 4 i čl. 13a. su smanjeni. Predmetna Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama ima pravni osnov u odredbama čl. 36. i 37. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine i odredbama čl. 13. stav 1.t.c.) i stav 3. Zakona o pripadnosti javnih prihoda u Federaciji Bosne i Hercegovine. Što se tiče navoda o povredi načela jednakosti pred Zakonom na šta upućuje sudska praksa Ustavnog suda F BiH vrijede obrazloženja iz tačke 4. ovog Izvještaja.

6. Kompanija M:tel a.d. Banja Luka dostavila je akt br. 1-02-72970/16 od 16.12.2016.godine sa primjedbama na Prijedlog Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama. U primjedbama ukazuju da za predmetnu Odluku ne postoji zakonski osnov zbog čega je ista nezakonita, a da je prijedlog proizvoljan što se ogleda u visini komunalne takse koja nije u skladu sa tržišnim uslovima Bosne i Hercegovine. Takođe, ukazuju na obaveze izdvajanja operatera mobilne telefonije za dozvole kod pružanja GSM usluga, te na činjenicu da kao društveno odgovorna kompanija podržavaju aktivnosti u oblastima razvoja sporta, kulture, socijalnih i humanitarnih djelatnosti. U aktu se ističe da je donošenje predložene Odluke i u suprotnosti sa Zakonom o konkurenciji BiH i predlažu da Gradsko vijeće odbije predloženu Odluku.

STAV JE: Primjedba je djelimično prihvaćena i iznosi komunalne takse u okviru Tarifnog broja 4. i čl. 13a. su smanjeni: Nisu pravno utemeljeni navodi o nezakonitosti Prijedloga Odluke, te njegova suprotnost sa Zakonom o konkurenciji u BiH. Relevantni propisi koji istovremeno predstavljaju i pravni osnov za donošenje predložene Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama su Zakon o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine i Zakon o pripadnosti javnih prihoda u Federaciji Bosne i Hercegovine. Pravo jedinica lokalne samouprave-općina i gradova na donošenje propisa iz ove oblasti potvrđeno je i brojnim presudama Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine.

7. Stranka demokratske akcije, Općinski odbor SDA Zenica u svom aktu br. 07/41-27-057-140/16 od 16.12.2016.godine daje slijedeće prijedloge: 1.- da se iz Nacrta Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama briše tarifni broj 4. i član 13a. jer nema osnova da se uvodi komunalna taksa na pojedinačnu tehničku infrastrukturu koja je nužna za realizaciju ovakve usluge.

STAV JE: Prijedlog se djelimično prihvata i briše se alineja 3. Predajnici (pasivni repetitor), antena, stubovi i smanjuju iznosi sa bazne i mikrobazne stanice. Prema odredbama Odluke o komunalnim taksama (član 5. stav 1.) za svaku istaknutu firmu, oznaku, obilježje ili natpis na poslovnim i drugim prostorijama, objektima i mjestima, kojim se označava da određeno pravno ili fizičko lice obavlja izvjesnu djelatnost ili zanimanje utvrđuje se godišnja taksa. Nesporno je da bazne stanice mobilne telefonije predstavljaju objekte operatera mobilne telefonije.

2.- da se u članu 13b. Nacrta preciziraju i klasificiraju oglasi, te isti razdvoje od umrlica i oglasa humanitarne prirode, odnosno da se utvrde tzv. komercijalni oglasi i klasificiraju prema formatu.

STAV JE: Primjedba se djelimično prihvata. Iz razloga pojednostavljenja odredaba Odluke u procedurama njenog provođenja predlagač briše tarifni br. 5 i odredbu čl. 13b.

8. Prilikom sačinjavanja ovog Izvještaja obrađivač je radi značaja donošenja Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama sagledao je i uzeo u obzir Mišljenje Porezne uprave Federacije BiH, Kantonalni porezni ured Zenica (akt br. 13-4-04-02-3-1283/16 od 30.11.2016.godine). Predmetnim mišljenjem ukazano je na problematiku kod propisivanja relevantnih kriterija za utvrđivanje odnosno propisivanje iznosa komunalne takse na firmu, a u kontekstu prakse Ustavnog suda F BiH. U pripremi Prijedloga Odluke obrađivač je u potpunosti normativno definirao objektivne kriterije kod propisivanja komunalne takse na firmu, tako da je djelatnost kao relevantan kriterij potpuno zamjenjena kriterijum akumulativnosti djelatnosti što je u duhu posljednjih presuda Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine. Prema citiranom Mišljenju nema smetnji za provođenje tarifnog br. 4. i člana 13a. Prijedloga Odluke o izmjenama i dopunama Odluke o komunalnim taksama a kojima se uvodi taksa za korištenje uređaja mobilne telefonije.

O b r a z l o ž e nj e
I – Pravni osnov za donošenje ove Odluke sadržan je u odredbama čl. 36. i 37. Zakona o principima lokalne samouprave u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine F BiH“, broj 49/06 i 51/09) i člana 13. stav 1. tačka c) i stav 3. Zakona o pripadnosti javnih prihoda u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine F BiH“, broj 22/06, 43/08 i 22/09) te člana 11. stav 1. alineja 20. u vezi sa članom 21. tačka 6. Statuta Grada Zenica („Službene novine Grada Zenica“, broj 5/15).
II – Razlozi za donošenje ove Odluke proizilaze iz potrebe da se obezbjede dodatna sredstva u Budžet Grada Zenica, a koja bi bila namjenjena finansiranju rada sportskih klubova i razvoj sporta kao jednog od bitnih segmenata strategije razvoja aktivnosti mladih. Takođe, principi raspodjele prihoda odnosno nužnosti da se dio ostvarenih prihoda i dobiti od visokoakumulativnih djelatnosti kao što su sportske kladionice i djelatnost operatera mobilne telefonije, vrati građanima Zenice koji su konzumenti tih usluga. Naplatom sredstava po osnovu komunalne takse od sportskih kladionica i operatera mobilne telefonije bit će stvorene pretpostavke za bolje finansiranje sportskih kolektiva, razvoj omladinskog i školskog sporta, što je jedno od strateških opredjeljenja Grada Zenica ali i finansiranje i drugih potreba koje se finansiraju iz Budžeta Grada. To će u bliskoj budućnosti rezultirati boljim sportskim rezultatima Zeničkog sporta, jačanjem sportskih klubova i obezbjeđivanjem uslova za kvalitetnije korištenje slobodnog vremena djece školskog uzrasta što će umanjiti rizike od maloljetničke delikvencije.

III – Obrazloženje pravnih odredaba
Članom 1. Prijedloga Odluke uređuje se predmet normiranja. Članovima 2. i 3. stav 1. tačka c) vrši se izmjena u članu 7. i članu 8. stav 3. Odluke o komunalnim taksama što u biti prestavlja terminološko usaglašavanje kriterija za utvrđivanje komunalne takse prema stavovima iz prakse Ustavnog suda Federacije Bosne i Hercegovine. Članom 4. vrši se izmjena i dopuna člana 11. podnaslov b) IZUZECI-POSEBNA GRUPA pravnih lica i poduzetnika i mijenjaju iznosi komunalnih naknada za grupu pravnih lica i poduzetnika prema kriteriju akumulativnosti djelatnosti. Članom 5. uvodi se novi tarifni broj 4. i član 13a. kojim se propisuje taksa za korištenje uređaja mobilne telefonije. Članom 6. propisuje se obaveze Komisije za propise da sačini prečišćen tekst Odluke o komunalnim taksama („Službene novine Grada Zenica“, br. 2/15 i 4/15) u roku od 30 dana od dana stupanja na snagu ove Odluke. Članom 7. propisano je stupanje na snagu Odluke.

IV- Financijska sredstva
Za provođenje ove odluke nisu potrebna sredstva iz Budžeta Grada Zenica.

Zenica.ba/Zenit.ba