Dionica Tarčin – Ivan duga je 6,9 kilometara i uključuje novi moderni dvocijevni tunel Ivan dužine 1.760 metara.
Dionica je nedavno puštena u promet zbog privremene izmjene režima saobraćaja, a zbog izvođenja sanacionih radova na magistralnoj cesti M-17, kako bi se cesta vratila u prvobitno stanje prije zimskog perioda, a nakon izgradnje poddionice autoceste na Koridoru Vc Tarčin – Ivan.
Vožnja bez naplate na dionici od Vlakova do Bradine odnosno “dizanju rampi” na naplatnim mjestima Sarajevo zapad, Lepenica i Tarčin odlukom Vlade FBiH trajat će za vrijeme radova.
Molimo vozače da budu oprezni posebno prilikom prolaska pored naplatnih kućica, te poštuju ograničenja brzine, saopćili su iz Autocesta FBiH.
Vrijednost Ugovora za izgradnju poddionice Tarčin – ulaz u tunel Ivan je 66.584.028,92 eura bez PDV-a, a finansira se sredstvima Evropske investicijske banke (EIB) i bespovratnim grant sredstvima odobrenim od strane WBIF (sredstva EU) u visini od 11,7 miliona eura.
Vrijednost ugovora za izgradnju tunela Ivan je 57.628.570,37 eura bez PDV-a. Sredstva su osigurana putem Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u visini od 50 miliona eura i bespovratnim sredstvima Evropske unije u visini od 11,4 miliona eura koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za Zapadni Balkan (WBIF).