Prva konferencija metalske industrije Bosne i Hercegovine “PIT MetalCon 2023” zvanično je otvorena danas u Tešnju. Skupu, za čije održavanje vlada veliki interes, prisustvuju predstavnici ovog sektora kao nosioci ekonomskog razvoja, kao i predstavnici relevantnih institucija, ali i ostali zainteresirani koji respektiraju važnost ovakvih događaja i kvalitetan dijalog koji može biti temelj nužnih promjena.
Organizator ove dvodnevne konferencije je Agencija za industrijski marketing ‘Bravaria Industrial Marketing’, a domaćin u čijem prostoru se konferencija održava je tešanjska kompanija ‘Medena Commerce’.
U javnosti industrija je prepoznata kao nekreativan sektor glede marketinških aktivnosti, ali Bravaria Industrial Marketing, svakako, želi ponuditi nove i kreativne pristupe u predstavljanju i promicanju kompanija.
Industrijski sektor Bosne i Hercegovine prvi put ima priliku sarađivati s marketinškim ekspertima koji razumiju industriju u svakom dijelu njenog procesa te perspektivu kroz prizmu bh. prilika.
– Izuzetno smo zadovoljni uspjehom naše ideje da pružimo drugačiji pogled na industrijski sektor općenito. Uvezali smo stručnjake iz polja inženjeringa i marketinga te s punim kredibilitetom možemo reći da razumijemo potrebe i izazove ovog sektora. Odlučni smo mijenjati na bolje sliku industrijskog sektora u BiH. Današnja je konferencija dokaz tome i ide u prilog misiji prema kojoj će Bravaria biti temeljno usmjerena i po kojoj će djelovati – izjavila je Samira Avdić, direktorica Bravaria agencije.
Konferencija je svakako posvećena i promovisanju pozitivnih poslovnih priča, zato nije slučajno što je organizorana u Tešnju, svojevrsnom biznis epicentru te u prostorijama Medena Commerce kompanije, čiji uspjesi svakako govore dovoljno.
– Sarajevo je glavni grad BiH, ali je Tešanj glavni grad industrijskog sektora – izjavio je Edin Ibrahimović, direktor TRA, Agencije za razvoj općine Tešanj, te poručio da se nada da će konferencija poslužiti novim i uspješnim saradnjama i još boljim poslovnim pričama.
PIT MetalCon je konferencija međunarodnog karaktera s predstavnicima uspješnih industrijskih i tehnoloških pogona koji će podijeliti svoje znanje, iskustva i prakse poput Takuro Enomota, zamjenika generalnog direktora kompanije ‘Yamazaki Mazak’ za Centralnu Evropu, te Szilárd Pappa, rukovodioca poslovnog razvoja iste kompanije koja je lider u proizvodnji naprednih tehnoloških rješenja.
Kako kreirati pametnu tvornicu, je li ona stvarnost ili mit, kako uspješno digitalizirati proizvodnju, koje su aktuelne prakse zavarivanja, koje su prednosti zelene tehnologije, šta žele inostrani kupci od svojih bh. i regionalnih dobavljača, neke su od tema koje će biti predmetom dvodnevne konferencije.
– Danas su ovdje neki od predstavnika industrijskog sektora koji je najznačajniji, izvozno najsloženiji u BiH, a tome u prilog ide podatak da je za preko 35 posto ukupnog državnog izvoza zaslužna upravo ova industrija. To nije mala stvar i svakako da nije beznačajno – poručila je Selma Bradarić, šefica prodaje i marketinga kompanije Medena Commerce, suorganizatora konferencije, rijetko uspješna žena iz sektora industrije.
Stručni dio konferencije započeo je prezentacijom studije „Istraživanje trenutnih izazova metalske industrije”, izvršene u organizaciji konsultantske kuće Targer E&C.
Uz niz stručnih predavanja i radionica tokom konferencije planiran je i edukativni obilazak proizvodnog pogona kompanije Medena Commerce, saopćili su organizatori.