Home » Vlašić i Jahorina trebaju razmijeniti goste i povećati broj dolazaka

Vlašić i Jahorina trebaju razmijeniti goste i povećati broj dolazaka

Djelatnici turističkih ureda s područja ski centra Jahorina u petak su posjetili Vlašić, gdje su razgovarali sa čelnim ljudima Turističke zajednice Kantona Središnja Bosna (TZ KSB).

Igor Ikonić v. d. direktora Turističkog ureda Grada Istočno Sarajevo kazao je kako se projekt zajedničkih ski karti pokazao dobrim.

“Želimo vidjeti gdje jedni drugima možemo pomoći, a imamo puno zajedničkih tema. Suradnja svakako može biti bolja. Najveći problemi su prikupljanje sredstava od boravišne pristojbe i izbjegavanje ugostitelja plaćanja te zakonske obveze. Projekt zajedničkih karti je bio s Bjelašnicom, Ravnom planinom, Vlašićem i skijalištima Srbije, u tom smislu možemo nastaviti i ovo je pravac kojim trebamo ići”, istaknuo je Ikonić.

Dragan Jakić, v. d. direktora TO Općine Pale ocijenio je kako su dobri uvjeti za razmjenu gostiju, većinom onih iz Srbije, kada je u pitanju Jahorina i onih iz Hrvatske, kada je u pitanju Vlašić.

  Strah se uvukao među političke oponente i njihove instrumentalizovane novinare, jer u NES- u, kao novoj političkoj snazi i njenim liderima vide ozbiljne konkurente

“Današnji turisti traže da mogu posjetiti više lokacija. Mi smo spremni za tržišta bivše Jugoslavije, mislim da još nismo spremni za zapadno tržište. Ako se uspijemo dobro povezati, osiguramo dobre uvjete za tržišta Hrvatske, Srbije i Crne Gore, možemo povećati broj gostiju na svim destinacijama. Mi nismo konkurencija jedni drugima i moramo se pomagati”, ustvrdio je Jakić.

Miroslav Matošević, ravnatelj Turističke zajednice KSB-a kazao je kako postoji mogućnost kreiranja zajedničke promo kampanje.

“Nas povezuju turistički proizvodi koji su gotovo identični. Vlašić nastoji ojačati ljetnu sezonu i da budemo broj jedan u BiH. Ljetna sezona je gotovo stigla zimsku sezonu po broju dolazaka i noćenja. Sportski turizam je doživio ogroman skok i šanse u kreiranju jednog uvezanog tržišta su velike. Možda kreiramo i jednu zajedničku promotivnu kampanju tijekom ljetne sezone”, kazao je Matošević.