“Nakon lociranja kvarova potrebno je da vlasnici navedenih objekata u sopstvenoj režiji ugovore izvođenje građevinskih radova (otvaranje i ponovno zatvaranje betonskog kanala), dok će mašinske radove za zamjenu toplovoda izvesti JP ‘Grijanje’ “, navodi se u pismu koje je upućeno mještanima zeničkih ulica.
Međutim, tu nije kraj troškova ogorčenih građana.
“Troškovi mašinskih radova će se obračunati i fakturisati naknadno, na osnovu stvarno izvedenih radova, prema važećem cjenovniku JP ‘Grijanje’ i rasporediti proporcionalno prema površinama zagrijavanja aktivnih korisnika grijanja sa navedene toplinske podstanice”, piše nadalje u pismu.
Građani ogorčeni ponašanjem Javnog preduzeća koje treba biti u službi građana koji plaćaju grijanje i izmiruju obaveze, pa i čak van sezone grijanja, su istakli kako su od novog direktora očekivali bolji odnos.
“Ovakvo pismo, kao i izvršavanje funkcije Javnog preduzeća u funkciji građana, bi bilo previše i za rubriku ‘vjerovali ili ne’. Poslije smjene prethodnog direktora, u sudskom epilogu dokazanog prekršitelja zakona, građani su očekivali od novog direktora bolje postupanje i saradnju sa građanima – kupcima toplotne energije”, ističe nezadovoljna Zeničanka.
Uporište za ovakvu odluku JP “Grijanje” nalazi u odlukama Općinskog/Gradskog vijeća i Službenih novina Općine Zenica. Međutim, na kraju se građani Zenice pitaju šta plaćaju JP “Grijanje” – samo toplu vodu ili i troškove održavanja toplotne mreže?