Home » JP Ceste FBiH sanirat će sva oštećenja na alternativnim cestama kroz Zenicu

JP Ceste FBiH sanirat će sva oštećenja na alternativnim cestama kroz Zenicu

Javno preduzeće Ceste Federacije Bosne i Hercegovine potpisalo je danas s Gradskom upravom Zenica i Direkcijom za ceste Zeničko-dobojskog kantona Sporazum o provođenju aktivnosti vezanih za projekt rekonstrukcije tunela Vranduk II i mostova Bosna IV i V na magistralnoj cesti M17.

Sporazumom su definirane obaveze svih potpisnika kako bi se omogućila sigurna, nesmetana i efikasna realizacija projekta rekonstrukcije pomenutog tunela i mostova na području Zenice.

„Ugovor predviđa redovno održavanje tokom izvođenja radova, neophodnu sanaciju tih cesta prije i poslije izvođenja radova“, kazao je izvršni direktor za tehničke poslove JP Ceste FBiH Dedo Pjanić, koji je najavio kako će se od 1. marta, kada je ponovo planirano zatvaranje tunela u Vranduku, promet odvijati po usvojenom elaboratu.

Dodaje da će period potpune obustave prometa kroz tunel biti minimiziran.

„Pokušat ćemo ga smanjiti što je moguće više“, najavio je Pjanić, koji je podsjetio kako su taj period prvobitno sa 14 smanjili na 12 mjeseci, ali da će učiniti sve da se posao okonča i znatno ranije.

Kontrukcija zaobilaznica, istakao je Pjanić, jako je loša pa će temeljita rekonstrukcija uslijediti tek po završetku poslova.

„JP Ceste će, kroz tekuće održavanje, investirati. To imamo u našem planu“, najavio je Pjanić, koji je podsjetio kako je prvobitno za ovu namjenu bilo planirano 800.000 KM, ali da će taj iznos sada biti veći.

Gradonačelnik Fuad Kasumović najavio je kako će tim sporazumom JP Ceste FBiH u putnu komunikaciju koja će biti oštećena preusmjeravanjem saobraćaja kroz grad, uložiti između četiri i pet miliona KM.

Time je, kazao je Kasumović, ispunjen zahtjev svih mjesnih zajednica koje gravitiraju tim putevima, koji su u proteklom periodu bili preopterećeni zbog velikog broja vozila koja su prolazila kroz ta naselja, dok će JP Ceste FBiH nastaviti raditi na sanaciji svojih objekata.

„Sporazumom ćemo, sada, smanjiti i vrijeme rušenja mostova ispred oba tunela. Da što duže saobraćaj ide jednom trakom, a za taj, kritični period, određeno je kojim će cestama i kako će se ići. JP Ceste FBiH će ih za to vrijeme održavati“, kazao je Kasumović, koji je izrazio nadu kako će ti alternativni putni pravci, po okončanju rekonstrukcije, biti vraćeni u bolje stanje nego što je bilo prije početka radova.

Fena